KORONAVİRÜS VE ETKİLERİ


2020 YILINA DAMGASINI VURAN VE SANAT,SPOR,EĞLENCE KISACA GÜNDELİK HAYATIMIZIN HER KADEMESİNİ ETKİLEYEN
 '' KORONAVİRÜS VE ETKİLERİ '' 




KORONAVİRÜS ETKİLERİ
COVİD-19



KORONAVİRÜS OLUMLU ETKİLER BIRAKIR MI ?


Dünyada yaklaşık 2 aydır süren bu salgın neticesinde her birimiz adeta paranoyak olmuş durumdayız . Sokaklara çıkmanın gezip dolaşmanın kısacası özgürlüğün tadını bu vesile ile daha iyi anladığımızı düşünüyorum.Ancak bu Pandemi her yönü ile kötü olmuş sayılmaz .Hava kirliliğininin , çevre kirliliğinin kısmende olsa önüne geçmesi ve birbirimize olan özlem duygusunu daha da pekiştirmesi nediyle birçok yönden iyi olmuş sayılabilir . Şimdi dönelim sorumuza pandemi olumlu etkiler bırakır mı ?

           Yukarıda saydıklarım dışında ben bu salgının sonrasında hayatımızın rutin kısmında pek bir değişiklik olabileceğini tahmin etmiyorum ancak ülke ekonomilerinin bulunduğu durum özellikle Avrupa'nın en güçlü ekonomisi olan Almanya'nın piyasadaki düzelmeyi 2021 yılına ötelemiş olması kendi ülkem adına beni kaygılandırdı . Umarım pandemi  bizi teğet geçer  :)


😷 VE AMERİKA ..


Covid-19 Çin'de ortaya çıktığında her zaman olduğu gibi sessiz kalan dünya , İtalya'da vakalar artmaya başlayınca tutuştu ve Amerikan Başkanı Trump Meksika sınırına duvar örme tehtidi ile geldiği başkanlık koltuğundan , gelişen süreçte bir çok sansasyona imza attığı ve sonuçta Dünya Sağlık Örgütü' nü suçlamaya varan tutumu bana göre kara veba salgınından sonra görülmüş en büyük hastalık ...

💭💭💭




Yorumlar